Spørgsmål og svar om specialkampagnerJeg nåede ikke at deltage inden for tidsfristen, kan jeg stadig få de samme vilkår? En kampagnes tidsfrist strækker sig ofte over en længere periode, derfor vil det ikke være muligt at efterregistrere køb.Hvem kan deltage? Hvis du har bestilt og registreret produktet inden for tidsfristen, vil du være berettiget til at deltage. Nogle kampagner har begrænsninger på antallet af produkter, der kan registreres, se derfor den relevante kampagne.Jeg modtog min ordre i dag, men der medfulgte ikke noget ekstra produkt. Vil produktet blive sendt separat? Dit ekstra/gratis produkt sendes direkte fra producenten. For at modtage dit gratis produkt, skal du registrere dit køb via linket under produktet.Linket til registrering virker ikke. Hvad gør jeg? Sørg for, at du har det rigtige link, og at du er inden for kampagnens tidsfrist. Se mere information om aktuelle kampagner ovenfor. Kontakt producenten, hvis problemet fortsætter.Jeg tilmeldte mig kampagnen for et stykke tid siden, men har stadig ikke hørt noget. Hvad er status? Kontakt venligst producenten for status og andre opdateringer.Jeg købte et produkt med en specialkampagne for et stykke tid siden, men har stadig ikke modtaget min ordre. Tidsfristen nærmer sig. Hvad gør jeg? Vi forsøger at levere ordrer som aftalt, men nogle gange kan der opstå uforudsete situationer, der kan forårsage forsinkelser. Hvis din ordre er mere end en uge forsinket, beder vi dig kontakte kundeservice, så vi kan forsøge at finde en løsning.Er der en grænse for, hvor mange produkter jeg kan købe til nedsat pris? Se venligst produktsiden for mere information.Jeg kan ikke finde serienummeret på mit produkt. Hvor kan jeg finde det? Serienummeret kan blive fundet på typeskiltet, der er placeret på selve produktet. Kontakt producenten, hvis du har brug for yderligere hjælp.Hvilke modeller er med i kampagnen? Se venligst på de relevante kampagner for at få mere information.Producenten beder om en kvittering med IMEI. Hvor kan jeg få sådan en kvittering? Log ind på min side og gå til den relevante ordre, download din kvittering derfra. Serienummer/IMEI er registreret på denne. Alternativt kan du kontakte kundeservice.Spørgsmålet, jeg har, er ikke angivet her; hvor kan jeg finde mere information? Du kan altid finde detaljeret information om den igangværende kampagne på producentens hjemmeside. Du kan også kontakte en af vores kollegaer i butikken.Hvad er "Cashback"? Når du køber specifikke produkter fra en producent, kan du få en del af dine penge tilbage i en given periode mod at registrere dit køb hos producenten.Jeg har registreret mit serienummer, men har ikke modtaget en bekræftelsesmail. Kontakt venligst producenten for at få en opdatering og forsikring om, at de har modtaget din registrering.Jeg har købt et outlet-produkt, og modellen er inkluderet i kampagnen, kan jeg stadig gøre krav på de samme vilkår? Som regel vil outlet-produkter af modeller inkluderet i kampagner have samme betingelser.