Opret erhvervskonto og få masser af fordele - klik her
En kampagnes tidsfrist strækker sig ofte over en længere periode, derfor vil det ikke være muligt at efterregistrere køb.
Hvis du har bestilt og registreret produktet inden for tidsfristen, vil du være berettiget til at deltage. Nogle kampagner har begrænsninger på antallet af produkter, der kan registreres, se derfor den relevante kampagne.
Dit ekstra/gratis produkt sendes direkte fra producenten. For at modtage dit gratis produkt, skal du registrere dit køb via linket under produktet.
Sørg for, at du har det rigtige link, og at du er inden for kampagnens tidsfrist. Se mere information om aktuelle kampagner ovenfor. Kontakt producenten, hvis problemet fortsætter.
Kontakt venligst producenten for status og andre opdateringer.
Vi forsøger at levere ordrer som aftalt, men nogle gange kan der opstå uforudsete situationer, der kan forårsage forsinkelser. Hvis din ordre er mere end en uge forsinket, beder vi dig kontakte kundeservice, så vi kan forsøge at finde en løsning.
Se venligst produktsiden for mere information.
Serienummeret kan blive fundet på typeskiltet, der er placeret på selve produktet. Kontakt producenten, hvis du har brug for yderligere hjælp.
Se venligst på de relevante kampagner for at få mere information.
Log ind på min side og gå til den relevante ordre, download din kvittering derfra. Serienummer/IMEI er registreret på denne. Alternativt kan du kontakte kundeservice.
Du kan altid finde detaljeret information om den igangværende kampagne på producentens hjemmeside. Du kan også kontakte en af vores kollegaer i butikken.
Når du køber specifikke produkter fra en producent, kan du få en del af dine penge tilbage i en given periode mod at registrere dit køb hos producenten.
Kontakt venligst producenten for at få en opdatering og forsikring om, at de har modtaget din registrering.
Som regel vil outlet-produkter af modeller inkluderet i kampagner have samme betingelser.