Spring navigationen over
Tablet på banner med teksten: "Skal din tablet være online uden issues?"

Supportaftale til tablet | Erhverv

Når du får en ny tablet på kontoret, satser vi på, at du er ivrig efter at komme i gang med den. Med en supportaftale i hånden får du fra begyndelsen den tablet, du ønsker. Sidenhen får du hurtig support, når du har brug for det, hvilket giver dig mere tid til arbejde frem for at løse tekniske problemer.

Hvad får du med en supportaftale til tablet?

Når din tablet er ny:

  • Klargøring af den nye tablet til arbejdet (udføres i et supportcenter i en af vores butikker).
  • Vi pakker ud, tjekker din tablet og sørger for at alt er som det skal være
  • Førstegangskonfiguration, opstart og opsætning (gælder både Android og iOS):
    • Konfigurering af sikkerhedsindstillinger 
    • Konfigurering af mobildata
    • Installation af SIM-kort
    • Installation af tilbehør som Screensmart (tilbehør sælges separat) 
  • Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for virksomheder:
    • Sikkerhed på hjemmekontor og rejse med McAfee VPN-løsning
    • McAfee Live Safe-pakke til beskyttelse af privatliv, identitet og enheder
  • Sikker cloud-lagring fra norske Jottacloud Business:
    • 500 GB lagerplads og 2 brugere inkluderet
    • Forøget sikkerhed i form af totrinsbekræftelse
    • Alle data opbevares i Norge – beskyttelse af privatlivets fred i verdensklasse
    • Kan anvendes på tværs af Microsoft og Mac, Android og iPad

På længere sigt:

  • Ubegrænset support i vores supportcentre i butik (gælder i aftaleperioden)
  • Ubegrænset fjernassistance fra Elgiganten Teknisk HelpDesk om nødvendigt (gælder i aftaleperioden):
    • Via RemoteFix-appen får du fjernhjælp direkte på skærmen
    • Via RescueLens-appen kan vores tekniker i helpdesk se gennem din tablet. Praktisk, når du har forbindelsesproblemer