Spring navigationen over
Banner med teksten: "Smertefri overgang?" og en kvinde, der tjekker sin mobiltelefon

Supportaftale til mobiltelefon | Erhverv

– inklusive cloud-lagring

Når du får en ny arbejdstelefon, satser vi på, at du er ivrig efter at komme i gang med den. Med en supportaftale i hånden får du fra begyndelsen den mobiltelefon, du ønsker. Sidenhen får du hurtig support, når du har brug for det, hvilket giver dig mere tid til arbejde frem for at løse tekniske problemer.

Hvad får du med en supportaftale til mobiltelefon?

Når mobiltelefonen er ny:

  • Klargøring af den nye arbejdstelefon (gælder både Android og iPhone)
  • Vi pakker ud, tjekker mobilen og sørger for at alt er som det skal være
  • Førstegangskonfiguration, opstart og opsætning (foretages i et supportcenter i en af ​​vores butikker): 
    • Konfigurering af sikkerhedsindstillinger 
    • Konfigurering af mobildata 
    • Installation af SIM-kort
    • Installation af tilbehør som Screensmart (tilbehør sælges separat) 
  • Overførsel af data fra eventuel gammel telefon 
  • Antivirus fra McAfee Live og VPN-pakke for virksomheder 
    • Sikkerhed på hjemmekontor og rejse med McAfee VPN-løsning
    • McAfee Live Safe-pakke til beskyttelse af privatliv, identitet og enheder
  • Sikker cloud-lagring fra norske Jottacloud Business:
    • Alle data opbevares i Norge – beskyttelse af privatlivets fred i verdensklasse
    • 500 GB lagerplads og 2 brugere inkluderet.
    • Forøget sikkerhed i form af totrinsbekræftelse
    • Synkroniserer alle dokumenter på tværs af enheder
    • Kan anvendes på tværs af Microsoft og Mac, Android og iPhone.

På længere sigt:

  • Ubegrænset support i vores supportcentre i butik (gælder i aftaleperioden)
  • Ubegrænset fjernassistance fra Elgiganten Teknisk HelpDesk om nødvendigt (gælder i aftaleperioden):
    • Via RemoteFix-appen får du fjernhjælp direkte på skærmen
    • Via RescueLens-appen kan vores tekniker i helpdesk se gennem din telefon. Praktisk, når du har forbindelsesproblemer.