Vi hjælper dig med dit fritidsudstyr
Tænk på alle de gode stunder dit fritidsudstyr giver dig. De bidrager til store oplevelser og følelsen af at udforske nye sider af verden og dig selv. Så når noget går galt, kan det være som om en del af dig holder op med at samarbejde. Oplever du vanskeligheder eller har brug for assistance til dit fritidsudstyr, er vi her for at hjælpe. Vi kan også tilbyde beskyttelse, levering, finansiering og tryghed.
Forsikring og udvidet reklamationsret
Ulykker sker, især når du nyder at være højt og lavt, inde og ude eller her og der. At få ordnet tingene er en udgift, mange ikke har taget højde for eller regnet med, at indboforsikringen dækker. Dog er selvrisikoen ofte så høj, at det ikke giver mening at bruge denne forsikring. Med en ekstra forsikring får du en unik og ubegrænset dækning, og der er ingen selvrisiko.
Vi tilbyder også en udvidet reklamationsret. Produkter af høj kvalitet fungerer normalt i lang tid efter, at garantiperioden udløber. Med en udvidet reklamationsret er du sikret mod tekniske fejl i flere år efter den oprindelige garantiperiode er udløbet. Du kan forlænge produktets reklamationsperiode op til 5 år. Forsikring eller udvidet reklamationsret kan købes sammen med produktet på vores varehuse eller i netbutikken.
Levering
Nogle gange vil du simpelthen have det, du bestiller online, så hurtigt som muligt. Med Klik&Hent kan du allerede efter 30 minutter bestille et produkt i netbutikken og afhente det i det nærmeste varehus, der har varen på lager. Vælg Klik&Hent som leveringsmulighed ved kassen. Hurtigt, nemt og vores billigste løsning. Vi kan også sende til dit nærmeste posthus, normalt leveret indenfor 1-7 dage. Du kan også vælge at få produkterne leveret lige til dit hjem.
Klargøring
Med vores service klargøring er dit nye udstyr klar til at gå lige ud af kassen. Vi sætter det op og sørger for at alt er finjusteret og foretager de nødvendige justeringer. Den er klar til dig, før du kan sige "Klargjort".
Betaling og finansieringsmuligheder
Der er tidspunkter, hvor en betalingsplan kan være den ideelle løsning. Vi tilbyder månedlige betalingsordninger, hvor omkostningerne kan fordeles over en periode, eller udskydelse af betaling, så du kan købe nu, og betale senere. Det er nemt at ansøge om en betalingsplan med vores online ansøgningsproces, der kan gennemføres derhjemme eller med assistance i butikken.
Reparation
Alle vores produkter er designet til at holde i lang tid. Men nogle gange går det galt. Måske kan du reparere enheden i stedet for at købe en ny? Eller mangler der bare en knap? Vi hjælper dig med både reservedele og reparationer, så dine produkter kan leve lidt længere. Har du et ældre produkt, hvor garantien er udløbet, kan det stadig være en god idé at reparere det.
Genbrug
Vores ambition er, at alle solgte produkter på sigt skal genbruges og genbruges i nye produkter. For at nå det mål har vi brug for din hjælp. Du er velkommen i alle vores lagre med brugt elektronik, uanset om det er købt hos os eller andre steder. Og har du store varer, der er svære at transportere - husk at vi kan tage det gamle med, når vi bringer nyt.
Relaterede artikler
Vil du vide mere om vores tjenester? Læs mere om vores løsninger og tjenester, du kan vælge til sport, hobby og fritidsprodukter.