1. Find mail eller sms om reparation
Når vi opretter en serviceanmodning eller an reparation, modtager du en bekræftelse via både sms og e-mail. Denne bekræftelsesmeddelelse indeholder et unikt sporingslink til din specifikke reparationsanmodning.
2. Tryk på linket
Åbn den e-mail eller sms, du har modtaget fra os, og åbn det medfølgende sporingslink. Dette fører dig direkte til vores system med status på din reparation.
3. Log ind (hvis du bliver bedt om det)
Hvis du ikke allerede er logget ind, vil du blive bedt om at indtaste den mailadresse og adgangskode, der er tilknyttet din Elgiganten-konto. Indtast de nødvendige oplysninger og klik på "Log ind" for at få adgang til sporingssystemet.
4. Tjek status
Du kan nu se reparationsstatus og opdateringer. Hvis der er behov for en handling fra din side, kan du også gøre dette her. Eksempler på nødvendige handlinger kunne være, at du 1) godkender omkostningerne ved en reparation, at du 2) får dit produkt returneret uden handling, eller at vi 3) sender dit produkt til genbrug.
Vi anbefaler, at du jævnligt tjekker status på reparationen for opdateringer. Vores serviceteam sender også opdateringer via mail og sms for at holde dig informeret under hele processen.